Avea unul o afacere: un magazin in care vindea trompete si… pistoale. Cineva l-a intrebat:
– Cum merge afacerea? Parca nu prea se potrivesc…
– Ba nu! Se potrivesc de minune. Afacerea este incununata de laurii succesului. Intr-o zi vine un cetatean si cumpara o trompeta, in urmatoarea zi vine vecinul dânsului si cumpara un pistol!
Acuma, asta ca asta… Dar sa-ti zic si eu o idee de afacere la fel de infloritoare.
In librarii taaare bine ar fi s se vanda si after shave. Sau sa se faca promotii: la 3 carti cumparate primesti gratuit o, nu stiu, o sticluta, ceva, cu after shave. Ar fi o afacere prospera, garantez!
De ce? Pai, ai gasit tu altceva cu care sa poti curata de pe copertile cartilor lipiciul ‘cela de la preturi? Ca-s portocalii, albe sau albastre preturile (ca io am crezut ca ‘super lipiciala’ este pe coduri de culoare, dar nu-i asa), ele au acelasi lipici mai super(b) decat orice “Super Lipici”. Lipici care doar cu after shave trece.
No, amu, am inteles: e musai (da’ musai) sa lipeasca preturi pe carti, la asta nu se poate renunta. O carte fara pret pe ea este ca si cum nu ar avea ISBN… Sau poate ei nu stiu ca si noi stim ca atuni cand oferim o carte, se ofera cu pretul pe ea.
Dar totusi, intrucat mai sunt oameni carora le place sa dezlipeasca preturile de pe ele, nu-i binevenita ideea cu promotia?
M-am prins. Cu articolul ăsta speri să găsești o soluție mai elegantă… Hei, fetele, voi cum rezolvați asta? :D