S-a scris si se scrie mult despre DN76/E79. Nu cred ca e cazul sa mai insiruim linii de text daca avem imagini.
Pe alocuri s-a lucrat…
1km==1024m; 27:12:3
S-a scris si se scrie mult despre DN76/E79. Nu cred ca e cazul sa mai insiruim linii de text daca avem imagini.
Pe alocuri s-a lucrat…
Se spunea ca singurul lucru facut de mana omului vizibil de pe Luna ar fi Zidul Chinezesc.
Cine stie daca o fi asa?…
Insa, in mod cert, (mai) este ceva ce se vede de pe Luna: DN76.
Drum ce are si pagina de facebook! :D
Pardon, drumul european E79: Deva-Beius-Oradea. Cel mai periculos E.
Cine merge din cand in cand pe DN76, intelege de ce si-a capatat denumirea de Dezastrul National 76.
Cine a trecut macar o data pe E79, intelege de ce spun ca E79 este cel mai periculos E.
Iar cine a venit in Romania si nu a condus niciodata pe E79/DN76 (Deva – Beius – Oradea), a venit degeaba.
Cum am mai zis: ar trebui declarat punct de atractie turistic.
Iar pentru cine nu stie: DN76 are si o pagina pe facebook: Drumul National 76. Eh, cate drumuri asa importante stii?
Si intrucat asa sta treaba, as propune ca un fel de imn al DN76, urmatorul refren:
In drumurile mele pe DN76, drumul vesnic in lucru – o adevarata atractie turistica, am luat in masina un om care din vorba in vorba mi-a spus ca a lucrat si el la una din firmele care se ocupa de eterna reabilitare a drumului.
Evident ca nu am pierdut ocazia de a-l intreba care-s motivele pentru care se lucreaza asa greu…
Pe o distanta de 60 km nu vazusem nici un muncitor, apropo.
„Pai, nu stii bancul cu drumarii?” ma intreaba.
„Eu stiu cu programatori” ii zic gandindu-ma ca suna mai bine decat „Care dintre ele?”…
Si se pune omul si-mi povesteste: Continue reading
Nu se lucrează.
Cine face o bratara ca asta, dar cu „E79” sau „DN76” va fi om laudat.
Cum de ce? Pentru E79 / DN76 este un drum unde vrand-nevrand inveti tehnici de supravietuire!
„Dacă patronul unui transportator din Oradea vrea să-şi şicaneze un salariat, cea mai perversă metodă e să-l trimită în curse spre Deva. Dacă e caniculă, omul va năduşi cinci ore să parcurgă cei 192 kilometri care într-o ţară civilizată s-ar face într-o oră şi jumătate. În plus, se va bronza ca tractoristul, doar pe braţul stâng, iar dacă nu are provizii va răbda de sete şi foame. Dacă plouă, va trebui să fie cu ochii-n patru ca să nu derapeze nici măcar 10 centimetri, fiindcă drumul e mărginit în numeroase locuri de şanţuri adânci.” (citeste mai mult pe bihoneanul.ro) Continue reading
Esti in trafic pe vestitul Drum National 76 (Dezastrul National 76) / European 79, drum vesnic in lucru. Stai minute in sir la semafoare. Daca s-ar lucra, ai putea vedea lucruri interesante poate. Dar cum nu se lucreaza deloc, n-ai ce sa vezi.
Ce-ai putea face asteptand la semafoare? Iata cate ceva din ceea ce fac eu:
1. Ceva util: Poti sa-ti citesti email-urile. Poti chiar raspunde la mesaje. Ai zice ca nu-i cine stie ce… Ei, bine, nu mai trebuie sa pierzi alt timp facand asta. Poti sa-l folosesti pe acesta care-l ai acum.
2. Ceva placut: In loc sa te enervezi pe coada calului care a rasarit in reparatii, in loc sa te miri despre nerostul semafoarelor care-s puse si unde n-ar fi nevoie, Continue reading
Am zis de nenumarate ori: daca ai venit in Romania si nu ai facut Oradea – Beius – Deva, ai venit degeaba.
Un drum de zeci de ani mereu in reparatii; s-ar putea zice chiar ca ai trait degeaba daca nu l-ai vazut.
Cand te gandesti la Romania ar trebui sa-ti amintesti automat de: Transpalpina, Transfagarasan si… DN76/E79.
Inspirată reclama sa afla la intrarea in Beius, cel mai mic municipiu al Patriei (dar e municipiu!): „Un drum rezolva tot!”